vakil mohajerat

بایگانی
  • ۰
  • ۰

متقاضیان مهاجرت حرفه و تخصص فدرال ( Federal Skilled Worker ) بر اساس توانایی هایشان جهت مهاجرت به کشور کانادا ارزیابی می شوند. هدف از این روش، پر نمودن کمبود نیروی متخصص در بازار کار کانادا می باشد.
جهت اقدام از طریق این روش متقاضیان باید یکی از سه شرط زیر را دارا باشند   :


- حداقل یک سال سابقه کار در یکی از مشاغل مدیریتی، تخصصی و یا نیمه تخصصی در ۱۰ سال گذشته (از ابتدای سال ۲۰۱۵ لیست مشاغلی برای این روش وجود ندارد و کلیه مشاغل و رشته های واجد شرایط می توانند اقدام نمایند)
- درخواست کار معتبر از یک کارفرمای کانادایی
- تکمیل دوره دکترا در کانادا و یا گذراندن حداقل دو سال تحصیلی از ۴ سال دوره دکترا در یکی از دانشگاههای رسمی کانادا

 

سازمان مهاجرتی به کانادا و آمریکا با مجرب ترین متخصصین

 

متقاضیان مهاجرت از این روش بر اساس شش معیار ارزیابی می شوند. این معیارهای انتخابی نشانگر این است که آیا متقاضی می تواند برای مهاجرت به کانادا اقدام کند یا خیر. متقاضی جهت دریافت ویزای دائم از این روش نیاز به کسب ۶۷ امتیاز دارد که بر اساس معیار های ذیل امتیازبندی می شود :

  • تحصیلات : حداکثر امتیاز ۲۵
  • سطح زبان انگلیسی / فرانسه : حداکثر امتیاز ۲۸
  • سابقه کاری : حداکثر امتیاز ۱۵
  • سن : حداکثر امتیاز ۱۲
  • درخواست کار از کانادا : حداکثر امتیاز ۱۰
  • قابلیت سازگاری : حداکثر امتیاز ۱۰

افسران بررسی کننده پرونده ها و صادر کنندگان ویزای اقامت کشور کانادا این حق را دارند که بدون در نظر گرفتن امتیاز، تقاضای مهاجرت را بر اساس ارزیابی جایگزین قبول و یا رد کنند.
متقاضی روش نیروی متخصص فدرال، علاوه بر کسب حداقل ۶۷ امتیاز، باید بتواند خود و همراهان خود را از لحاظ مالی در کانادا تامین کند. همچنین متقاضی و همراهانش می بایست معاینات پزشکی را انجام داده و عدم سوء پیشینه ارائه نمایند.
اگر مایل به بررسی شرایط فردی خویش از طریق نیروی متخصص فدرال می باشید، می توانید با پر نمودن فرم ارزیابی رایگان مهاجرت به کانادا و یا تماس با دفتر سازمان مهاجرتی پیشرو از واجد شرایط بودن خود در این روش و دیگر روش های مهاجرتی آگاه گردید.
متقاضیان مهاجرت به کانادا با تحصیلات بالاتر از دیپلم، همچنین می توانند از روش های مهاجرتی نیروی متخصص کبک، خود اشتغالی فدرال و خود اشتغالی کبک اقدام نمایند.

:جهت اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید

22266638

22266639

 

 

 

ارزیابی رایگان مهاجرت به کانادا و آمریکا

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی