vakil mohajerat

بایگانی
  • ۰
  • ۰

سیستم اکسپرس اینتری و فارغ التحصیلان بین المللی در کانادا

اکسپرس اینتری یک سیستم مدیریت جذب پویا است که درخواست ها را از سه مورد از مشهورترین برنامه های اقتصادی مهاجرت کانادا مدیریت می کند. این سه گروه شامل برنامه ی تجربه ی کانادایی (CEC)، برنامه ی نیروی متخصص فدرال (FSWC)، و برنامه ی نیروی فنی حرفه ای فدرال (FSTC) می شوند. افرادی که واجد شرایط یکی از این سه برنامه هستند می توانند یک پروفایل اکسپرس اینتری بسازند. با انجام این کار امتیازی تحت عنوان امتیاز CRS  به آنها تخصیص یافته و وارد بانک اطلاعاتی داوطلبین می شوند.


این امتیاز بر اساس فاکتورهای مختلفی از جمله آموزش، سابقه ی کار و مهارت زبان و بسیاری از عوامل دیگر تخصیص داده می شود. داوطلبین در بانک اطلاعاتی اکسپرس اینتری بر حسب امتیازشان رتبه بندی شده و داوطلبین در رتبه های بالا دعوت نامه ی پذیرش (ITA) را برای اخذ وضعیت اقامت دائم در طول دراو های دوره ای انجام شده توسط سازمان IRCC دریافت می کنند.

 

سازمان مهاجرتی به کانادا و آمریکا با مجرب ترین متخصصین


این برنامه ها میان دانشجویان بین المللی که از موسسات کانادایی فارغ التحصیل می شوند و قصد دارند بعد از تحصیلشان نیز در کانادا اقامت داشته باشند، شهرت دارد. مخصوصا برنامه CEC که به عنوان برنامه ای که مبتنی بر امتیاز نیست و هر فردی که شرایط برنامه را برآورده می کند می تواند بعد از یک سال کار به عنوان نیروی ماهر در کانادا واجد شرایط CEC شود، جذابیت زیادی دارد. در نتیجه فارغ التحصیلان بین المللی که یک مجوز کار پس از فارغ التحصیلی را اخذ کرده و حداقل برای یک سال در کانادا کار می کنند می توانند واجد شرایط این برنامه باشند.
فارغ التحصیلان بین المللی که شرایط برنامه ی FSWC یا FSTC را نیز برآورده می کنند می توانند پروفایلی برای بانک اطلاعاتی اکسپرس اینتری از طریق آن برنامه ها ارائه نمایند.

 

جهت اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید:

22266638

22266639

 

 

 

ارزیابی رایگان مهاجرت به کانادا و آمریکا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی